* Administratorem podanych przez Ciebie danych będzie Grażyna A. Adamska prowadząca działalność pod firmą SOUL'S TRANSFORMATION LTD 137 County Road, Walton, Liverpool, L4 3QF w Wielkiej Brytanii.
* W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się ze mną pod adresem: info@kwantowyuniwersytet.pl
* Twoje dane (imię, nazwisko / nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail, adres dostawy, zamówione towary, cena) będą przetwarzane wyłącznie na cele wykonania umowy oraz obsługi posprzedażowej (reklamacje, ankiety jakościowe).
* Podstawą przetwarzania przeze mnie Twoich danych jest zawarta ze mną umowa sprzedaży towarów takich jak: publikacje drukowane; publikacje elektroniczne; gadżety reklamowe, kursy on-line, bilety na szkolenia, szkolenia stacjonarne; konsultacje; kursy e-mailowe, wystąpienia, nagrania wideo, audiobooki.
* Twoje dane są przeze mnie przekazywane firmom kurierskim i pośrednikom w płatnościach – w celu realizacji zamówienia oraz firmie księgowej do celów rozliczeń.
* Nie przekazuję Twoich danych do państw trzecich, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
* Twoje dane będę przetwarzać do czasu wykonania zawartych pomiędzy nami umów oraz do czasu przedawnienia roszczeń z tego wynikających.
* W każdej chwili masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub zmniejszenia zakresu, w którym przetwarzam Twoje dane. Możesz też zawsze wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
* W każdej chwili możesz żądać przeniesienia swoich danych do innego administratora danych.
* Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych) co do przetwarzania Twoich danych osobowych.
* Podanie Twoich danych do umowy jest konieczne w celu jej realizacji.Twoje dane nie są przeze mnie wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać dla Ciebie inne podobnie doniosłe skutki. Jeśli jesteś zapisany na mój newsletter, to powinieneś wiedzieć, że nowoczesny system do e-mail marketingu pozwala analizować działania odbiorców po otrzymaniu ode mnie wiadomości. Jeśli jesteś moim klientem, to dostosowuję treść newslettera także do historii Twoich zakupów w moim sklepie. Robię to, by lepiej dostosować treść newslettera do Twoich zainteresowań. W każdej chwili możesz sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu przez nas Twoich danych.